13. detsember 2017

Jõulujutt #3

Jätk eelmisele postitusele, mis oli jätkuks üleelmisele postitusele...

#10 Jõululoosid
Jõululoose tuli lapsepõlves tihedamini ette kui praegu, koolis tegime neid klassikaaslastega vist igal aastal. Mul on sellessosas veidi halb fortuuna ja ei ole mul eriliselt vedanud ei sellega, kellele tegema olen pidanud ega sellega, kes ja mida mulle kokku pakib. Aga mis ma ikka vingun... sest lõpuks ometi vedas ka mul!

Nimelt tegime spordiblogijatega ka jõululoosi ja ma hüppasin rõõmust, kui Maris mulle minu loosinime saatis. Panin paki kokku selliselt, mis mind ennastki rõõmustab... teisisõnu, ostsin endale ka kohe need samad asjad, topelt ei kärise, eksju. Loodan, et kingisaajale ka meeldib. Paki kokkupanekust raskem on ilmselgelt aga selle posti toimetamine, sest see on mul juba varsti nädal aega kapinurgal kannatlikult oodanud... :D

#11 Pühade playlist
Pühade playlisti kuuluvad jõululaulud, mis on mul peas ja mida ma laulan, kui meelde tuleb. Kasvõi keset suve varbaid merevette kastes. Kuskilt ekstra ma neid muidu ei kuula.

Ükspäev, kui tööle sõitsin, kuulas bussijuht jõululaule. Ikka nii, et viisijupid kõlasid ka bussi kõige tagumisse nurka. Täitsa lõbus oli niiviisi.

#12 Kingi midagi oma lugejatele
Ma tükk aega mõtlesin selle teema üle aga midagi head ei tule hetkel pähe. Jääb mõneks teiseks korraks.

#13 Kümme viisi, et end jõulumeeleollu viia
Ma ei hakka siinkohal ühtegi puntki välja tooma, sest neile, kellel on juba meeleolu, pole seda vaja, ja neile, kellel veel meeleolu pole, ei tekiks seda ilmselt nagunii. Saite loetud selle monstrumlause? :D

Ma panen hoopis kirja viise, kuidas minna jooksma, kui väljas sajab lörtsi ja võistlused on kaugel:
  • Ära oota motivatsiooni, tee asi lihtsalt ära!
  • Pane paika oma identiteet - kes sa oled, milline sportlane sa oled, millised on su uskumused ja hoiakud (a'la mina lörtsiga trenni ei lähe - lähed küll, kui tahad!).
  • Pane paika oma eesmärk. Ära võta eesmärgiks asi lihtsalt ära teha, tee seda teadlikult ja mõtestatult.
  • Keskendu sellele, mida sa teed ja mida sa pead tegema, mitte vabanduste otsimisele.
  • Roni mugavustsoonist välja, parimad asjad juhtuvad vaid väljaspool mugavustsooni.
  • Vaigista oma peas see piirkond, mis ütleb, et sa oled loll, et sellise ilmaga jooksma lähed. Loe numbreid või ümise mingit viisijuppi, lihtsalt ära kuula seda häält.
  • Muuda keskkonda, et see soodustaks trenni tegemist. Pane trenniasjad valmis, pane trenniriided selga - sa ei hakka neid ju ometi ilma trenni tegemata seljast ära võtma.
  • Lepi endaga kokku muretsemistund. Näiteks pühapäeva öösel kell kolm. Las aju muretseb siis lörtsise ilma üle aga mitte sellel ajal, kui pead jooksma minema.
Praeguse seisuga lahutab mind 2000'st kilomeetrist ca 30 km. Hetkel on küll tunne, et vist jõuan ilusti sinna punkti.


2 kommentaari:

  1. Küll sa oled tubli :) 2000km kõlab võimsalt, mul vist puhast jooksu km tuleb 1000 km kanti vaid, muud tegevused annavad vast 300 km. Ma pole suutnud küll end kokku võtta ja õue jooksma minna, leian alati vabandusi... Et õigeid tosse pole ja sooje pükse jne. Jõulu teemalisi blogi jutte on hea lugeda, kuigi endal pole seda õiget jõulutunnet sees...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul päris puhast jooksu on hetkel veidi üle 1700 km, ülejäänud kilometraaži sisse mahub lisaks ka üke'd, ratas ja muud sellised liikuvamad tegevused. Aga isegi see 1700 km on minu jaoks ulme, varasemalt on ka jooksuosa jäänud sinna 1000 km kanti + ülejäänud. Seega, oled sina tubli, ma olen lihtsalt overkillinud seda asja. :D
      Ega mul käib ka see kokku võtmine üle kivide-kändude. Põhiline mõte on, et uuel aastal uue hooga. ;)
      Loodan, et jõulutunne leiab su peagi üles. :)

      Kustuta