21. märts 2016

Nädala kokkuvõte 14.03-20.03.2016

Mõtlesin, et hakkan aeg-ajalt tegema nädala kokkuvõtteid trennidest. Eks näis, kui tulevad huvitavad postitused, teen iga nädal, kui mitte, siis harvem. :)

Esmaspäev: Lõigud. Jooksulindil. 15min soojendust ja siis iga 5 minuti täitumisel üks 1 minutiline lõik. Sörk oli kiirusel 8km/h ja lõigukiiruseks 10km/h. Kokku tuli 7 lõiku ning  lõpetuseks sain veel mõned minutid joosta kuni tund sai täis. Pulsikella ma unustasin koju aga masin väitis, et läbisin 8,5km ja põletasin 520kcal (tõenäoliselt on see viimane mingi keskmine). Sel päeval oli ka kõhulihas katki (loe põhjusest eelmisest postitusest) aga joosta sai (veel), kuna tegin trenni hommikul vara.

Teisipäev: Puhkepäev. Valutasin naba, kõhtu ja ei suutnud eriti üldse liigutada, kuna kõhulihas osaleb vist küll igas protsessis - kõndimises, rääkimises, hingamises, istumises jne. Õhtuks läks õnneks juba paremaks.

Kolmapäev: Ülakeha trenn jõusaalis. Kuna hommikul olin kui uue kõhuga, siis tahtsin teha kohe jalapäeva aga oh õnnetust, trennipüksid ununesid koju ja tegin hoopis tavapükstega ülakeha trenni. Õnneks keegi viltu ei vaadanud. Endal oli küll veider aga mis teha. :D Ülakehale tegin kohustuslikud harjutused õlgadele, deltalihasele, seljalihastele ja kõhule. Seda viimast tegin ülimalt ettevaatlikult ja pigem vähem.

Neljapäev: Jalapäev jõusaalis. Tegin palju kükke kitsa, puusalaiuse ja laia harkseisuga ning ristsammudega väljaasteid. Kangiraskuseks sai kükkide puhul 40kg ja väljaastetel vist 10kg. Lisaks veel harjutused reie lähendaja ja eemaldajatele otsa.

Reede: Puhkepäev aga mitte üldsegi lebopäev, päris palju kõndimist oli.

Laupäev: Jalapäev. Tegin samu asju, mis neljapäeval aga kangile ladusin kükkide ajaks 50kg. Järgmine päev andis ilusti tunda, et midagi oli teistmoodi. Kuna nädala sees väga pikalt lihaseid venitada ei saa, siis tegin ka ühe pikema venituse ja lõpetuseks rullisin kõik lihased läbi ka.

Pühapäev: Ülakehapäev. Seekord tegin lisaks kolmapäevastele harjutustele ka lõuatõmbeid ja dragonflagi. Tundub, et dragonflagi osas hakkab juba midagi looma. Arvestades seda, kui kaua ma seda teinud olen, võiks asi juba käes olla aga ju võtab veel aega. Lõpetuseks pikem venitus ja rullimine.

Kokkuvõte: 5 treeningut ja 2 puhkepäeva. Tunde kokku ei lugenud aga oletan, et kuskil 6-7 tunni kanti see jäi. Nagu näha, siis seekord mul tavalist jooksupäeva ei õnnestunudki teha.....
Ja tõenäoliselt 6 kuud on jäänud minu teise maratonini aga sellest lähemalt siis, kui asi on kindlam... ehk mõne nädala pärast. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar